Kohtaamisia ja yhdessäoloa nuorille

Kaipaatko iltoihisi mielekästä tekemistä? Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan nuorten toimintaan kuuluvat rento yhdessäolo, hartaudet ja elämän ihmettely. Mielenkiintoiset, ajankohtaiset ja muuten mietityttävät kysymykset puidaan pelien, pienimuotoisen työskentelyn ja musisoinnin ohessa.

Vapaata oleskelua nuorten illoissa

Nuorten illat keskiviikkoisin klo 18–21 7.9. alkaen Poltinahon seurakuntatalon nuorisotilalla.

Rentoa menoa ja letkeätä tunnelmaa! Ohjelmassa kahvittelua, yhteistä ohjelmaa, hartaus ja vapaata hengailua. Voit pelailla esimerkiksi lautapelejä ja biljardia. Tule ja mene, miten ehdit! Nuorten iltoihin ei ole ikärajaa.

​​​​​​Musamessukeskiviikkoina nuortenilta osallistuu musamessuun. Ovet ovat auki ennen messua klo 18 ja iltaa voi jatkaa klo 21 asti messun jälkeen.

Nuorten illat Kalvolassa

Nuorten illat Kalvolassa tiistaisin klo 17-20. Rentoa menoa ja letkeätä tunnelmaa! Ohjelmassa kahvittelua, yhteistä ohjelmaa, hartaus ja vapaata hengailua. Voit pelailla esimerkiksi lautapelejä ja pingistä. Nuori seurakunta on paikka kohdata ja tulla kohdatuksi. Hetki kahvi- tai teekupillisen äärellä, yhteistä hiljentymistä Luojan eteen. Kenenkään ei tarvitse jäädä yksin!

Seuraa @kalvolanseurakuntanuoret Linkki avautuu uudessa välilehdessäInstagramissa!

Nuorten avoimet ovet Rengossa

Nuorten avoimet ovet Rengon seurakuntatalolla joka toinen perjantai klo 18–22 (parittomat viikot). Keväällä ovet auki ajalla 20.1.-28.4.

Perjantai-KLUBI

Perjantai-klubissa Poltinahon nuorisotilan ovet pidetään auki pidempään klo 19-22. Illan aikana tarjolla hyvää seuraa, musiikkia, kahvia, oleilua ja sanomaa. Illoissa on mukana vierailijoita.

Kevään KLUBIT

24.2. Esiintymässä Mirja Lassila

31.3.

28.4. OpenStage

Seuraa @poltsarinnuoret  ja @kalvolanseurakuntanuoret Instagramissa!

Kysy lisää!

nuorisotyönohjaaja