Perhejuhlat ja hautajaiset

Seurakunta on läsnä elämän taitekohdissa. Kirkollisia toimituksia ovat kaste, konfirmaatio, avioliittoon vihkiminen ja hautaan siunaaminen. Tietoa käytännön järjestelyistä löydät kunkin toimituksen kohdalta.

Palvelutoimisto palvelee kirkollisten toimitusten järjestelyissä arkisin klo 9–12 ja 13–15. Palvelutoimiston yhteystiedot

Kaikista toimituksiin liittyvistä asioista voi keskustella niistä vastaavien pappiemme kanssa.

Ota yhteyttä!

Kun haluat kastaa lapsesi tai mennä naimisiin, ota yhteyttä Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan tilavarauksiin, p. 040 804 9333. Hautajaisten järjestelyissä sinua auttavat hautauspalvelut, p. 040 804 9444. Palvelemme arkisin klo 9–12 ja 13–15.

Tästä lisää tietoa: Vihkiaikojen varaaminen kesälle 2023.

Tiesitkö että...

Juhlatilaisuus kirkossa

Vihkiminen ja kaste kirkossa on ilmaista oman seurakunnan jäsenille. Myös kastejuhlan järjestäminen seurakunnan tiloissa on maksutonta.

Kirkolliset ilmoitukset

Vihittyjen parien, kastettujen ja hautaan siunattujen seurakuntalaisten nimet julkaistaan viikottain Hämeen Sanomissa. Toimituksen varaamisen yhteydessä sinulta kysytään lupa tietojen julkaisuun.