Hämeenlinna-Vanajan seurakunta tarjoaa tukea koulun alkuun

Kopio IG_kuvia2022.png

”Koulu alkaa”! Se on jännittävä asia niin lapselle kuin vanhemmallekin.

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta järjestää ekaluokkaisten siunaushetken Hämeenlinnan kirkossa su 7.8. klo 17.00

Aikuinen voi tuoda koulunsa aloittava lapsen siunattavaksi koulutielleen. Kirkkoon voi ottaa mukaan oman koulurepun. Ekaluokkalainen saa tulla reppu selässä siunattavaksi kirkon alttarille, yhden tutun aikuisen kanssa. Siunaamassa voi olla äiti tai isä, kummi tai isovanhempi tai muu läheinen ihminen.

Perheiden ulkoiluilta- kouluun lähteville

ma 8.8. klo 17.30 – 19.00 Loimalahden leirikeskuksessa

Tule tapaamaan muita kouluun lähteviä lapsia ja heidän perheitään. Seurakunta tarjoaa ulkoiluillan kouluun lähteville ja heidän perheilleen. Nautitaan luonnossa olemisesta ja touhuillaan kaikkea kivaa koko perhe.

Ohjelmassa mm. perheen kouluunlähtörastit; "osaatko jo?!" Sekä makkaranpaistoa nuotiolla.

Mahdollisuus myös tulla siunattavaksi koulutielle.

Koulun alettua koululaisten Oma olkkari

ti 16.8. klo 12.00

Oma Olkkari on tarkoitettu 1-3 luokkalaisille lapsille, johon he voivat tulla koulun jälkeen. Oma olkkari on Idänpään kerhotilassa (Anttilankatu 4).

Olkkari on avoinna tiistaisin klo 12.30-15.30 ( HUOM! Päivä muuttunut).

Olkkarissa lapsille on tarjolla välipalaa, monenlaista kivaa puuhaa sekä teemailtapäiviä. Olkkarissa voi tehdä myös kotiläksyjä.

Olkkarin toiminta on maksutonta. Toimintaan osallistuminen vaatii ilmoittautumisen. Voit ilmoittautua tästä linkistä. Lisätiedot: Niina Huttunen, p. 040 804 9381, niina.huttunen@evl.fi

Wed Aug 03 10:33:00 EEST 2022