Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan Operaatio Talvi on käynnistynyt

01.jpg

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta perusti alkuvuodesta 2023 verkkokaupan, jotta auttaminen helpottuisi. Verkkokauppa on osa toimintaa, jota jatketaan osana seurakunnan diakoniatyötä. Verkkokauppa perustettiin osaksi laajempaa auttamisverkostoa, Operaatio Talvea.

Verkkokaupan avulla halutaan helpottaa vähävaraisten ja muuttuneiden olosuhteiden takia pulaan joutuneiden hämeenlinnalaisten elämää.

Erityisesti lapsiperheiden taloudellinen tilanne on edelleen vaikeutunut. Samalla yhteiskunnallinen tilanne syventää jo ennestään köyhyydessä elävien toimeentuloa.

Lahjoituksesi käytetään vaikeassa taloudellisessa tilanteessa olevien hämeenlinnalaisten auttamiseksi hankkimalla heille esimerkiksi ruokaa sekä henkilökohtaisia hygieniatuotteita.

Joulun lähestyessä otamme vastaan myös ruokalahjakortteja, säilyviä elintarvikkeita sekä pipoja ja tumppuja.  Otamme tuotteita vastaan Diakoniakeskuksella, seurakunnan Palvelutoimistolla ja lisäksi niitä voi toimittaa seurakunnan teltalle kaupungin joulun avajaisissa 26.11.

Yhteystiedot:

Diakonia keskus

diakonia.hameenlinna@evl.fi

Birger Jaarlin katu 3, PL 65

13100  Hämeenlinna

Ajanvaraus ja asiointi alkaen:

maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 9–12.

Toivomme yhteydenottoa puhelimitse tai sähköpostilla.

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan palvelutoimisto

hameenlinna-vanajan.seurakunta@evl.fi

Raatihuoneenkatu 19

13100  Hämeenlinna