Uusi Kotikirkko-lehti tuo seimen joka kotiin

Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan julkaisema Kotikirkko-lehti ilmestyy tänään 17.11.

Kotikirkko-lehden kansikuva ja sisältönostoja.

Lehti jaetaan mainoskiellottomiin talouksiin Hämeenlinnan ja Rengon kaupunkialueilla. Lehteä saa seurakunnan tiloista ja useista muista noutopisteistä. Lisäksi se on luettavissa verkossa Issuu-palvelussa (erillinen sivusto)..

Tällä kertaa Kotikirkko tuo jouluseimen kaikkien lukijoiden luo. Lehdessä on Antti suunnitelemat seimen hahmot, joista voi rakentaa oman seimen. Kerromme myös jouluseimien historiasta, sanomasta ja symboliikasta.

Pitkän uran tehnyt laulaja Katri Helena on tänä vuonna Jouluradion hoosianna-virren tulkitsija. Katri Helena kertoo haastattelussa elämästään - menneestä ja vähän tulevastakin.

Sisu ja Prince ovat HJK:n edustusjoukkueen jalkapalloilijoita ja insinööriopiskelijoita, joista jalkapallo teki suomalaisia.

Ruoka-avun tarve on viime aikoina lisääntynyt, mutta hävikkiruoan määrä ei. Mitä Hyvän tahdon ruokajakeluverkostolle kuuluu?

Jakelupaikat ja lisää tietoa Kotikirkko-lehdestä tästä linkistä.

Wed Nov 17 11:52:00 EET 2021