Reskan Kulma avautuu

Maanantaina 7.3. avautuu seurakunnan uusi tila kävelykatu Reskalla. Ensimmäiseksi on heti maanantaina lapsiperheiden päivä.

Reskan Kulman kokoontumistila ulkoa päin.

Reskan Kulman nimi syntyi nimikilpailun tuloksena. Se on kuin avoin olohuone aivan Hämeenlinnan keskustan sydämessä. Sinne voi tulla oleilemaan ja leikkimään, päivän ohjelmasta riippuen.
Tarjolla on usein pientä naposteltavaa, kahvia, teetä sekä mehua. Pienessä keittiössä on esimerkiksi mikro käytettävissä, jos lapsille tarvitsee lämmittää eväitä. Reskan Kulmaan voi tulla ja mennä oman aikataulun mukaan.

Viikko-ohjelma:

Maanantai

Perheiden päivä
Joka maanantai klo 9–15
Vaihtuvat ohjelmatuokiot lapsille klo 10 & 13.30.

Tiistai

Diakoniatyön päivä
Joka tiistai klo 9–12 ja 13–15
Aamupäivä

• klo 9 aamupuuro
  • klo 10 aamuhartaus
  • diakoniatyöntekijät tavattavissa koko aamun

Iltapäivä

• Parillisina viikkoina käsillä tekevät "Näpertäjät", avoin ryhmä kaikille.
  • Parittomina viikkoina kokoonnutaan erilaisten teemojen ympärille juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia. Avoin kaikille

Torstai

Aamuhartaus klo 9 joka torstai. Siunausta päivääsi!
Astu sisään ja aloita päiväsi yhdessä muiden kulkijoiden kanssa. Hartauden pitää seurakunnan työntekijä.
klo 9.30–11.00 Tule, istahda ja viivähdä, jutellaan! Seurakunnan työntekijä tavattavissa.

Reskan Kulman vieressä sijaitseva palvelutoimisto on toiminut nykyisissä tiloissaan jo syksystä asti. Palvelutoimistossa voit hoitaa esimerkiksi hautajaisiin ja kasteeseen liittyvät asiat.

Tervetuloa Hämeenlinnan uuteen olohuoneeseen!

Tästä linkistä pääset tapahtumakalenteriin katsomaan kaikki Reskan Kulman tilaisuudet.

2022-03-04 11:49:00.0